יום רביעי, 11 במאי 2011

איך בוחרים מיטת טיפולים ?

ניתן למצוא מגוון רחב של מיטות טיפולים ולכן חשוב מאוד לדעת כיצד מומלץ לרכוש מיטת טיפולים שתהיה איכותית, קלה, במחיר יבואן ועם אחריות יבואן. אז איך בוחרים מיטות טיפולים ?

ניתן למצוא כיום עשרות סוגים שונים של מיטות טיפולים, במגוון דגמים ופונקציות, ובמחירים שונים. בבחירת מיטות טיפולים יש צורך להגדיר מראש מהו סוג הטיפול ולהתאים לו את המיטה. הצלחת הטיפול, מעבר ליכולות המטפלים, מחייבת 2 פרמטרים עיקריים: נוחות המטופל ונוחות המטפל בעבודתו. בנוסף, ישנם כל מיני פרמטרים שחשוב להתייחס אליהם בבחירת מיטות טיפולים , כגון גובה, רוחב, משקל ונוחות תפעול. מיטות טיפולים היום משוכללות, מתכוונות וקלות יותר מבעבר.

למיטות טיפולים מעץ יש יתרון על פי חמשת היסודות של הרפואה הסינית היות והעץ הוא יסוד המדבר על התחדשות ופריחה לעומת המתכת המסמלת סגירות והתכנסות. מיטות טיפולים מאלומיניות קלות יותר ויש ששוקלות פחות מ10 ק"ג ומיועדות למטפלים שעובדים בעיקר או רק מחוץ לקליניקה. מיטות טיפולים מעץ הן כבדות ומסיביות יותר אך בשני הסוגים יכולות המיטות לשאת משקל של עד 200 ק"ג. גובה מיטות טיפולים הינו מרכיב חשוב ביותר, עבור המטופל, ובעיקר עבור בריאות הגב של המטפל. ישנן מיטות טיפולים נמוכות יחסית בעלות גובה קבוע, אך רצוי להעדיף מיטות טיפולים מתכווננות שאפשר לשלוט בגובהן ולהתאימן למטפל.

מחירי מיטות טיפולים יכולים לנוע בטווח שבין 1000-3000 שקלים וזה תלוי באיכות החומרים מהם עשויה המיטה. ניתן למצוא גם הרבה מיטות טיפולים מיד שנייה אך כמובן ללא אחריות . כדאי לנסות לשכב על המיטה כדי לבדוק את נוחיות השכיבה ואף לבקש ממישהו שישכב עליה כדי לבדוק את נוחיות הטיפול. ניתן להשיג מיטות טיפולים במחירים זולים יותר ישירות מיבואן כמו חברת קוסמוטרייד ולחסוך את התווך המיותר וכך לקבל גם אחריות יבואן ושירות ישירות מהמומחים.