יום ראשון, 13 במרץ 2011

אבנים חמות השוואת מחירים


כשרוצים לקנות אבנים חמות עורכים השוואת מחירים בין אתרים שמוכרים ציוד למטפלים או אתרי קניות. אבנים חמות משמשים מטפלים לצורך עיסוי בשיטה אינדיאנית שמשלב טיפול של חלוקי נחל מחוממים יחד עם מבחר של שמני מרפא. העיסוי נועד להרגעה, יצירת ריפיון אצל המטופל ויש הטוענים, שהוא אף מטהר את הגוף מרעלים. עיסוי באבנים חמות נערך כמו כל עיסוי, על מיטות עיסוי כאשר לפני הטיפול מחמם המטפל את האבנים בעזרת תנור חימום מיוחד לאבנים חמות.

כשעורכים השוואת מחירים על אבנים חמות צריך לקחת בחשבון מספר דברים. תחילה צריך לבדוק כמה אבנים חמות יש בסט כי מחיר של 40 אבנים חמות אי אפשר להשוות ל50. אחר כך צריך לבדוק אם האבנים מגיעות במארז קשיח ואיכותי וזה חשוב כי האבנים די כבדות. כמו כן צריך לבדוק כמו תמיד מי עומד מאחורי המוצר והאם יש עליו אחריות ואיפה מייצרים אותו - לדוגמא: אבנים חמות קוריאניות נחשבות טובות יותר מסיניות, בדיוק כמו במחטים.

תהליך של השוואת מחירים כמו בכל מוצר כולל אבנים חמות הוא לעתים מעייף וגורם לנו לבזבז זמן יקר. לא מעט פעמים אנשים עורכים השוואת מחירים לא נכונה בגלל שהם לא יודעים איפה לחפש. לכן מומלץ לחפש תחילה באתרים של יבואנים כמו חברת קוסמוטרייד ולקבל מחירי יבואן ואת המידע הכי מקצועי שיש. כמובן כשקונים אבנים חמות מיבואן כמו קוסמוטרייד מקבלים מוצר איכותי שתורם לאיכות הטיפול שמעניקים ללקוח.